Fredag 27 April

Fredag! Kunde ha känts så mycket bättre om det hade varit sol ute, istället är det mulet, dimmigt, snöigt och regnigt, visst låter det här som ett strålande vårväder i fjällen? Eller så inte. Man får göra det bästa av situationen. Nu har mitt mardrömslånga 5 dagars pass i en och samma lift börjat, och imorgon eller söndag ska vi jobba 13 timmar på en dag, när jag tänker på det så kan jag inte vara positiv, tyvärr. Men sen om 5 arbetsdagar så åker vi hem och just nu känns det hur kul som helst för jag längtar hem till alla. Vi blir då hemma i 2 veckor innan vi åker till Karlskron ai några dagar så det känns jätte kul!

Idag börjar bartömningen här uppe så blir nog en liten utgång ikväll men ska se till att jag inte är död imorgon om det blir ett långt arbetspass. Nu ska jag lyssna vidar på återträffen av radiohjälpen och äta upp min lunch - kvarg med hallon och blåbär! Have a nice day ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0