Måndag 23 April

Idag är det måndag och jag har verkligen inte måndag idag, snarare söndag pga att vi hade personalfest igår. Vi var på Kungsdalstation och hade jätte roliga lekar, mitt lag var hur bra som helst och vi sprang mellan stationerna (5 stationer) så man fick sig ett träningspass också. Sen vid varje station fick man ett uppdrag tex: bygga ett torn av ved på så snabb tid och så högt som möjligt sen fick man en fråga som handlade om uppdraget också, riktigt roligt! Min energi tog typ slut efter det där (menar verkligen att vi SPRANG) så hamburgaren som vi sen grillade passade perfekt i magen. Gratis alkohol, bra musik och sköna människor, lycka avslutningsfest. Sen for vissa vidare upp till hotellet men där slutade min kväll, åkte nämligen stjärtlapp från kungs ner till centrum fick ont i rumpan och slog huvudet lite men idag mår man så mycket bättre! Tack iallihopa!

Idag tog jag och Simon det bara lungt på morgonen, gick på en inredningsbutik och köpte en present till mamma och pappa, gick på En trappa och åt lunch och tog en skön promenad i solen, härligt måndag! Är ledig imorgon också så fullfart är det som gäller imorgon. Nu ikväll ska jag, Simon och vårat adoptivbarn (hehe) Fia se The blind side, har sett den förut men jag somnade såklart så som alla andra gånger men Simon sa att den var bra så litar på honom. Ha en mysig måndagskväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0