Söndag 29 April

Sitter här på jobbet, precis som jag gjorde för 12 timmar sen, känns som om jag bor här och skulle typ ha kunnat sova över här natten till idag, hehe. Jobbade 13 timmar igår och försökte få mig själv på partyhumör, for hem och duschade och gjorde mig klar, for på förfest och var inte alls på humör = hemgång. Låg i sängen vid 12 och vid halv 3 kom en full Simon hem, känner mig dock bakis idag trots att jag inte drack, har typ andas in all hans spritlukt. Idag känns det bra att jag inte festade, duktigt Rebecka! Idag jobb till 16:30 sen soffläge hela kvällen om jag inte orkar mig ut på en löptur, vilket jag inte tror men. P3 är med mig hela dagen! Ha en underbar söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0