JUL

Tänkte precis skriva dan före doppare dan men såg nu att klockan har blivit slagen! God jul alla! Ligger utslagen i soffan och tar det lungt, mina och Simons föräldrar for nyss hem efter att vi har spelat bingolotto. Jag hatar egentligen att spela bingolotto för jag vinner aldrig och idag satt jag till och med och hade 3 stycken fyror men vann endå ingenting, tusan... Idag tog jag en sovmorgon och sen for jag en sväng på stan med Jenny, kollade kläder till mellandagarna och hittade en outfit men vi får se, finns inte så speciellt mycket att välja mellan i butikerna nu, tyvärr. Men en top och en kjol rikare blev jag iallafall.
 
Julafton, blir en promenad till Simon föräldrar imorgon på dagen sen ska jag åka iväg till Ursviken och hälsa på mormor, sen blir det jul hemma hos oss. Blir nog att jag och Simon sover i ursviken och blir lite bortskämda hehe. Jag är hur taggad som helst på juldagen och annandagen, wiho! Sen nyårs kommer bli riktigt bra, kanon bra meny och öppen bar. Grabbarna blev så taggade så de har redan handlat allt på systemet, blev en hel del....
 
Nu ska jag se julkalendern sen sova. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0