Tisdag 25 December

Jag gillar julen men gillar inte att man hela tiden känns sig mätt och man orkar inte ens röra ett finger. Julafton var mysig och jag fick massa fina presenter, massa fina träningskläder av Simon och nya löparskor (hallelujha). Längtar till sommaren då man kan springa ute i shorts igen, åh va härligt. Jag och Simon sov i ursviken i natt och idag har jaf hunnit färga håret, solat och bara tagit det lungt. Nu sitter jag hemma i soffan och håller på att ladda upp inför fest, går sådär just nu men det kommer, blir avskedsfest för Jenny och Lovisa som lämnar sverige för USA imorgon. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar. Imorgon blir det jobb på JC och mellandagsrea sen fest med tjejerna. Ha en jätte bra tisdag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0