Torsdag 20 December

Ojoj, nu var det ett bra tag sedan som jag uppdaterade här men jag har gjort något 90% av min tid och som alla som känner mig vet så har jag väldigt svårt att inte göra något. Planera är jag rätt bra på vilket inte är så bra vissa gånger för man blir rätt stressad av det, alla måsten och sådär. Kan säga att det har hänt mycket i mitt liv sen senast, jag har: blivit moster åt en liten kille - Olle, sagt upp mig från jobbet (så jobbar december ut), fyllt 21 år och kan även säga att jag festat rätt mycket. Blev en sober october, cant remember november hehe... Eller rättaresagt resten av 2012 haha. Mycket firande av alla slag, julfester osv men det har varit sjukt kul!

Jaha säger ni, sagt upp dig redan? Svar ja, hatar att sitta still i 8 timmar på en dag och prata och stri med alla möjliga människor så jag blev helt enkelt less trots att det gick väldigt bra för mig i början. Så blir troligen en liten flytt efter nyår, kanon kuuul! Men det var en erfarenhet det också och jag ångrar mig inte en sekund att jag prövade på för jag har lärt känna massa fina människor.

Sen då? Träningen? Faktiskt har den gått sjukt bra och jag har börjat gymma(!) och även utvecklat min löpning med vinterlöpning som måste vara bland det jobbigaste jag har gjort men jag kämpar! Dock inga större resultat har jag inte att komma med pga kosten inte har varit 100 och alla fester men 2013 då jävlar! Har redan tjuvstartat men under jul kommer jag äta vad jag vill och hur mycket jag vill, vid jul är det OK.

Nu ska jag sova, upp 7.00 för ett bröstpass sen jobb, julklappahandling, middag, kvällspromenad och en mysig filmkväll på det. Sovgott ♥


Kommentarer
Anna skrev 2012-12-23 @ 12:27:23

Hej Rebecka!:)
Tänkte bara fråga angående att ni kanske ska flytta, jag & Jonte letar ju hyreslägenhet som en TOK! Vi ska vara ute från lägenheten som vi hyr just nu den 16 Januari. (vi hyr i andra hand) Men vi har inte hittat nått och jag undrar om ni kan typ "tipsa" din hyresvärd om oss? Vi söker 2:a eller 3:a. För ni hade väl en hyres??:) Vore grymt tacksam!!
Lämnar mitt nr 0738172934;)
Kram Anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0