Fredag 17 Februari

Good morning. Idag är det fredag och jag är ledig! Killarna åkte precis iväg till jobbet och jag har precis ätit frukost och diskat. Hade hoppats på sol och bara någon minusgrad idag men inte det, det är istället molnligt, inte kul. Strax ska jag fara iväg till Tärnaby på ett ärende sen blir det nog några åk i skidbacken om inte en promenad, ser helt enkelt vad jag är sugen på. Igår när jag kom hem från jobbet så komme Simon, Johan och Elias hem, fulla och glada! Dom hade varit på afterskin och fått gratis alkohol. Dom blev ju filmade i 3D av ett filmteam i tisdags och igår så skulle som filma i 3D på afterskin och för att killarna då skulle släppa loss så fick som gratis alkohol, haha. Visst mår inte så jätte bra idag, spytt ett x antal gånger.

Nu kom plogbilen, måste få ut bilen för inatt har det snöat masssoooor. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0