Fredag 24 Februari

Godmorgon! Okej, ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera och säger att jag ska bli bättre men jag är inte bättre än såhär. När man gick på gymnasiet och satt vid datorn ca 75% av tiden så var det en annan sak, och nej jag kommer inte bli så bra som då.

Nu har jag iallafall precis ätit frukost, äggmackor med te, funderar på att gå på en promenad och sen ska jag såklart ut i backen. Ikväll hoppas jag på en tacokväll, Simon håller inte med mig, han börjar bli lite less på det när jag typ vill äta det varje dag hehe. Men innan det ska jag och Simon på gymmet och köra ett hårt benpass, wiho! Imorgon jobbar jag 11 timmar med norska barn i liften som jag i övrigt inte förstår vad dom säger. Ha en jätte bra fredag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0