Fredag 3 Februari

Äntligen fredag! Tusan vad kallt det är ute idag, -30 hos oss och här på Mellanliften är det -26, brr! Såklart är det strålande sol men skulle vilja ha de varmare. Igår blev det en tacotorsdag och sen bastande några och sen gick dom ut på En trappa. Jag var så jäkla trött så jag somnade 20:15 i Jens soffa, det var skönt. Sen när Simon kom hem och vi fick hem så låg jag och pratade hur länge som helst, kommer inte ihåg vad jag sa men trött var jag. Ikväll ska jag med ut och det blir som en förfest till imorgon för imorgon är det all in som gäller. Wihoooo! Simons kompisar har även kommit hit, Dalle, Timmy och Matte så det ska bli kul. Hoppas dagen går fort idag. Ha en fin fredag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0