Fredagsmys!

Alldelens snart, om cirka en halv timme så ska jag börja plocka ihop alla nät osv här på Mellanliften. Det innebär i vanliga fall att vi slutar med vi ska hjälpa till att skotta snönät, så jag ska inte pumpa mina muskler i gymmet ikväll, istället ska jag pumpa dom tillsammans med spaden vid Kungsdal och tjäna pengar. Tack och lov kommer jag sen hem till tacos, wonderful! Det ryktas sen om att vi ska upp på hotellet och vara med i musikquiz, ser väl hur det slutar för musik är inte min starkaste sida. Sen imorgon blir det en heldag för mig i backen, dock har vi 0 grader här i Hemavan just nu så det är rätt mjuk i backen. Ha en jätte fin fredagkväll hörni, och tjejerna där hemma: fest inte hjäl er nu ♥










Kommentarer
Nina [Foto&Design] skrev 2012-02-13 @ 14:59:37

- Tack tack, det ska jag göra! ;)

URL: http://earthangel.blogg.se/
Diana skrev 2012-02-14 @ 17:09:06

Naaw bebiis <3

URL: http://www.nattstad.se/DiiiNooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0