Onsdag 8 Februari

1. Haft en väldigt dålig morgon 2. och det va så satans jobbigt att gå till jobbet idag, skrapa gångvägarna också!!!! 3. ingen vill åka i min lift 4. ensam känner jag mig 5. Pratar lite med Maggan, hon och tjejerna ska äta gomiddag hemma i helgen (vill också va med...) 6. ni som undrar så lever jag med två killar som tycker att korv är det enda man behöver äta 7. pastan glömde jag också säga 8. har inte ätit kött (ni vet ej KÖTTBIT) sen nyårs 9. börjar tro att min trötthet kan bero på våran icke varierande kost 10. vill att mamma eller Maggan ska komma hit och laga mat åt mig ett tag så jag kommer på banan igen 11. Vilken tur att Maggan osv kommer om 2 veckor och jag besöker skellefteå sista helgen i mars 12. MIN IPHONE HAR EN VATTENSKADA, döööööööööööööö 13. för Simon sa att jag skulle SPRINGA ut och he på motorvärmaren och då föll den i snön, stackarn....14. så det går inte prata med mig i telefonen, ni hör ej vad jag säger oavsätt om jag skriker 15. jag vill hem och sova 16. ikväll ska jag träna och försöka bli glad igen med svårt med en död iphone, buuuuu HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0