Torsdag 16 Februari

Goodmorgon på er! Sovit gott? Jag har själv sovit som en stock , somnade vid 22.00 sen vaknade jag 07.00, 9 timmar alltså. Tror jag har börjat sova för mycket för min kropp blir alldelens tung, eller så är det mina muskler som håller på att försvinna, haha! Kör ju nästan inge styrketräning här, hemma kör jag ungefär 4-5 gånger i veckan men här blir det mer promenader, dans och simmning. Men när jag väl är på gymmet så kör jag ju hårt, men känner hur mycket av dom där starka musklerna har försvunnit.

Nog snackat om muskler, tränar gör jag iallafall. Jobb som vanligt till 16.30 idag. Försöker just nu hitta motivationen till att gå ut och skotta för idag vräker snön ner. Ha en underbar torsdag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0