TV kväll

Sådär, nyduschad, nyäten och ett skoterkort i handen, tack och bock! Jobbar dagen gick prima och sen direkt efter de mötte jag, Danne och Matt upp pistörerna så körde vi "upp" skoterkortet med dom. Kan säga att jag inte var bra men fram tog jag mig och upp i backen ska nog inte vara något problem senare. Matt som är från Nya zeeland hade aldrig sett en skoter innan han kom hit till Sverige i December tror jag, och han åkte som bara den och var riktigt duktig, tror nog det där med skoter mer är en killgrej (; Vi var upp på ett tjärn upp på kungs och körde i massssoooor med pudersnö, vilket var lite läskigt... håller mig nog till lederna.

Simon och Elias (Johans kompis som är här under den här veckan) for precis på En trappa och skulle spela biljard. Kände att en tvkväll med Familjen annorlunda (JA, vi har fått igång tvn!!!)kändes mycket skönare efter den här skoterfärden, haha. Hoppas ni får en fin måndagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0