Fredag 27 Januari

Goodmorning sunshines! I morse då jag vaknade kom jag på att jag har aldrig stigit upp och jobbat här i Hemavan och varit jätte trött, hur skönt som helst att vara utvilad på jobbet. I somras då man hängde men kompisar i princip 24-7 så var man trött jämt, umgås till 23.00-24.00 sen upp vid 06.00 och jobba en hel dag + träning, exakt så höll de på! Peppar, peppar ta i trä kanske jag ska säga, snart börjar ju allting dra igång på riktigt. Sitter här och fryser, tack och lov hittade jag ett element som gick att slå på så värmen stiger. I helgen är jag ledig och jag håller alla tummar och tår att det ska vara strålande sol och inte isande kyla så man inte fryser ihjäl i skidbackarna.

Igår kväll blev det inte simning, jag och Simon gick ut och gick istället, upp till hotellet och irrade runt där. Dock gick vi inte den vanliga vägen utan vi gick i skistreeten, sate vad jobbigt det var, bara ett träningspass i det. Idag jobbar jag till 16.30 och sen får vi se vad som händer. Hoppas ni får en fin fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0