Invigning i Hemavan

Känns mycket roligare att blogga nu när jag har bytt helt och hållet. Är allt bra med er? Med mig är det kanon, kan säga att den här dagen verkligen har varit lugn. Istortsätt så har jag bara suttit vid datorn och hållt på med det här med bloggen, druckigt Oboy, varit ledig och lyssat på musik. Kan säga att det inte alltid är lätt med de här med koder osv till stilmallen, var många gånger nära på att ge upp men lyckades ta mig igenom det iallafall och det var huvudsaken. Johan och Simon kom hem för ca en timme sen och båda ligger utslagna i varsin säng. Jag har precis gjort mig klar för ikväll ska vi på invigning av nån kåta nere vid flygplatsen här i Hemavan, vi ska vara där om en halvtimme så ska strax väcka Simon sen ska vi fara iväg. Vi blir bjudna på mat och sen ska vi även bada badtunna, perfekt! Tar med mig kameran men ser väl hur mycket det blir att fota.

Hoppas ni också får en bra måndagskväll för de ska jag se till att jag får ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0