New year, new blog

Nu säger jag hej då devote.se och hej blogg.se! Finns många för och nackdelar nu när jag har bytt, kan säga att det här till en början var ett sätt så jag skulle börja blogga mer, in med det nya och ut med det gamla. Vi ser väl hur länge det håller. Lite tråkigt är de ju också, alla mina gamla arkiv från sommaren 2008 till idag är i min gamla blogg men jag kommer endå att ha kvar bloggen och förhoppningsvis så går det att flytta över allting, någon som vet? Sen var det inte roligt att designa på devote.se heller, finns massor med mer altenativ här, helt klart! Orkade inte göra någon avancerad just nu men den här får duga så länge tills jag orkar göra en annan.

Följ mig gärna med bloglovin om ni har lust, ska försöka uppdatera så mycket som möjlig 

rebeckali.devote.se -> rebeckali.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0