Tisdag 17 Januari

Gomorgon gomorgon!
Kvällen igår var jätte trevlig, vi blev upphämtade med skoter och släde, sen körde han osss bort till hans kåta en bit bort från flygplatsen. Vi fick middag där - renskavsgryta och mos sen var det bara att hoppa i badtunnan och bastun. Kan säga att jag har varit vaken sen halv idag, somnade vid 22.00 så det är inte så konstigt. Låg i sängen och trog mig ett bra tag innan jag tog tag i mig själv och drog på mig träningskläderna. Blev en någolunda bra powerwalk till Solkatten där Simon hade ställt bilen, kan säga att det inte är enkelt att gå fort då de är halt, isigt och snöigt men framåt tog jag mig.

Kom hem för ca en halvtimme sen från Tärnaby, for på gymmet och löpte 5 km och körde lite mage, känner att jag måste ta tag i det här med träningen men man gör så mycket annat istället så det kommer liksom i andra hand. Om jag iallafall tar mig dit 3 gånger i veckan + nån promenad då & då så ska jag nog kunna hålla mig någonlunda i form.  Tog kort på gymmet där vi gymmar så ni får se, inte bra bilder men får skylla på att jag tog dem med mobilen.

Strax ska jag dra på mig underställ osv sen köra tillbaka bilen och träffa Simon, blir kanske något åk i backen också om jag ids annars en powerwalk hem. Hoppas ni får en bra tisdag

StyrkerumStyrkerumKonditionsrumKonditionsrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0