Tisdag 31 Januari

1. Somnade med väldigt dåligt humör
2. Vaknade och var tröttare än tröttast, att vara på dåligt humör tar på krafterna
3. Ville stanna kvar i sängen och mysa med Simon
4. Men var tvungen att fara på möte som var 7:30
5. Tack och lov fick jag skjuts av snälla Amanda
6. Fick frukost på mötet, stort + och blev glad igen
7. Vi bestämde att jag skulle göra rundflytt på Lillprinsliften idag, där jag skulle stå
8. Såg de inte som något problem men när jag kom dit hade jag en skiftnyckel på max 2 dm = för kort
9. Ropade i radion efter en länge, fanns ingen
10. Resulterade i att jag fick loss en mutter på 1 timme
11. Skulle flytta 100 byglar, insåg att det inte skulle funka på 6 timmar
12. Min radio som vi pratar i gick sönder
13. Ringde till Anders och va lite ledsen i ögat och sa vad som hade hänt...
14. Snälla Johan kom med en ny radio
15. Han var bättre än mig med att få loss muttrarna
16. Johan konstaterade att Jacob skulle göra de här istället för mig, bra att han kan läsa tankar
17. Jag blev utbytt till Länken
18. Jacob va jätte duktig, bytte som ett rinnande vatten!!
19. Tur att Jacob idag var räddaren i nöden
20. Sitter här i mitt lilla lifthus, ingen vill åka
21. Nu kom jag på att jag kommer vara ensam hela kvällen, killarna ska till Tärna och ha lektion.
22. Men jag tror jag ska och simma då och bli lite mer tränad, måste få upp muttrarna......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0