Torsdag 19 Januari

Jag undrar redan hur det här ska gå med uppdateringen, de hamna liksom i andra hand många gånger men igår gjorde jag något hela tiden, kanske inte så viktiga saker hela tiden men. Jobbade till 14.30, gick till centrumhuset och satt där och pratade med några innan jag fortsatte min promenad hemåt. Väl hemma så pysslade jag på med de ena och de andra, sen kom killarna hem och det tog inte lång stund innan vi satt i bilen på väg till gymmet i Tärnaby. Känns bra att jag har kommit igång med träningen nu och mina morgonpromenader, ser väl hur de går när det blir -20grader, hehe. Blev sen en kväll men Simon och Jens, Simon fastnade i en snödriva då han skulle visa Jens hur duktig han har blivit på att sladda, jag skrattar bara haha! Ojojoj! I morse då jag och Amanda skulle upp på fjället så skulle vi in i skotergaraget och ta en skoter, på en av dom låg en död ripa, haha som bara någon hade lämnat kvar, jag som hatar döda djur haha! Idag kan jag lova att det blir mer uppdateringen. Puss & kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0