Torsdag 26 Januari

Gomorgon gomorgon! Här i Hemavan blåser det hur mycket som helst, vid 17-20 sek/m uppe på Kungsdal men de blåser även mycket nere på markplan. Tack och lov hade jag och Simon medvind då vi gick till jobbet imorse. Idag har jag så jäkla ont i knäna sen vi simmade, inte van att använda dom här småmusklerna, sen även träningsvärk i armar, bröst och axlar, ajaj... men tränat har jag gjort! Igår kväll efter gymmet så kom Jens över så vi såg film men jag somnade, som alltid. Slutar 16.30 idag så då blir det nog att fara och simma en sväng, oroar mig redan över promenaden hem, hatar när de blåser så här mycket. Kram på er ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0