Onsdag 28 Mars

Godmorgon! Onsdag och vecka 13 vilket innebär att idag åker jag och Simon hem till på söndag, ska bli otroligt skönt! Har dock ganska mycket planerat redan nu men ska försöka få en lungt stund också. Imorgon tillexemel så ska jag äntligen färga bort min utväxt och göra håret lite ljusare. Jag och Simon ska också försöka få så vi får se på lägenheten och se om vi hittar någon fin soffa också, inte någon allt för mörk. Idag är jag ledig och ska strax ut och gå milen sen ska jag fortsätta ta det lungt och vid 16.00 då Simon slutar så far vi mot Skellefteå. Ses hemma! Kramar ♥

Fina saker från IKEA, blir nog några resor dit innan inflyttningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0