Torsdag 22 Mars

Godmorgon, gomorgon! I hela sverige är våren redan där, sol och plusgrader medans här i Hemavan är det fortfarande vinter. Just nu regnar det ute och hur kul är det då att vara ute i backen då? Varit grått väder i ca 2 veckor och jag börjar bli riktigt less. Vill ha strålande sol och plusgrader. Idag är jag ledig efter att ha jobbat i 10 dagar i rad, känner att det behövdes nu. Har ätit fiberhavregrynsgröt med kiwi och blåbär, mumsss! På onsdagkväll rullar jag och Simon mot Skellefteå för att vara hemma i 5 dagar, längtar så oerhört mycket men innan dess så ska jag jobba i 5 dagar. Ska hinna träffa mina kompisar och min familj. Kommer sluta med att jag har jobbat 197 timmar i mars, men för mig gör det inte så mycket för jag hinner göra det jag vill på kvällarna men det tar även på krafterna att jobba så mycket, det vill jag lova. Efter träningen somnar jag vid 9 tiden och sover i 10 timmar/natt.

Vid 14.00 ska jag iväg till simhallen och simma när det förhoppningsvis inte är för mycket folk. Ikväll lutar det åt gymmet med Simon. Ha en jätte fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0