Träning

En sak som jag saknar när jag är här i Hemavan är faktiskt 360, lokalerna, träningen, redskapen och såklart alla människor. Här blir det mest promenader, simning, dans och 2 styrkepass/vecka. Självklart är det skönt också, gå ut och gå i det fina vårvädret och även variera sin träning. Idag då jag ska hem till Skellefteå så tar jag med mig träningkläderna och om jag hinner far jag till 360. Jag är en riktig NIKE nörd, köper aldrig träningskläder av något annat märke. Har tillexempel ett linne i typ 5 olika färger, och massssor med rosa linnen. I helgen blir det kanske att köpa nya träningskläder också, köpte den där svarta joggingjackan i höstas som inte har blivit använd för många gånger. Ska ta tag i mig själv och dra mig ut på en löprunda utomhus annars är löpbandet min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0