Fight for it

Har nu varit hemma ett tag och ska strax fortsätta att göra mig klar inför jobbet, börjar 12.45 som i vanlig ordning. Träningen gick bra och svetten bara rann, älskar då det känns sådär och jag har verkligen börjat gilla att träna på morgonen. Första gångerna är det inte roligt att fara ut och löp vid 9.00 men det börjat gå bättre och bättre. Men kan tillägga att det kändes i benen att det var 4 dagen i rad som jag har sprungit - 22-23 kilometer har jag samlat på mig dom dagarna. Återstår att se vad det blir för träning imorgon, vi har konferens med jobbet 11.00-16.00 sen middag så ska hinna med någon just innan men tror inte på en löptur iallafall, benen måste vila lite. Kommer lägga upp mina träningsscheman här i bloggen dom här 4 veckorna när jag kör det här men det kommer inte förrän på söndagar.
 
Nu ska jag fortsätta göra mig klar sen äta äggmackor, haha har fått mycket rutin nu känner jag. Ha en fin torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0