Fredag 5 Oktober

Gomorgon gomorgon! Dock känns det inte som morgon för mig, har varit varken sen 06.00, for på core och körde kondition så jag kom hem för ca en halvtimme sen. Har precis förberett middagen, gäller att ligga steget före, dock ska inte ens jag äta middag hemma men jag lagar istortsätt aldrig mat i och med att jag jobbar dom tiderna som jag gör så blir det så att Simon gör det, så nångång kan jag också! Det är ett riktigt pissväder ute om man säger så, dimma och regn, usch.
 
Strax ska jag göra mig klar för jobb, kan säga att igår var det en riktigt bra dag på jobbet, gick bra för mig så det är roligt! Idag har vi konferens från 11.00 - 16.00 och sen middag å sådär sen ska väl vissa festa men jag kör på mitt Sober october! Ha en fin fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0