Måndag 1 Oktober

1 oktober, tiden går och redan är vi inne i en riktig höstmånad. Känns än så länge bra men snart kommer snön och då blir det inte lika roligt längre... tack och lov har jag inte långt till jobbet iallafall. Jag är fruktansvärt trött idag, kämpar att få ögonen att kännas pigga men går sisådär, ska snart på gymmet och löpa + gymma så piggnar till då. Det här med att springa ute får bli på helger mer mitt på dagen då det är lite varmare, benen känns så stela om jag springer nu när det bara är någon få plusgrad, handlar nog mycket om vana men men.
 
Ska även påpeka att jag är nervös, riktigt nervös för idag då vi ska börja ta samtal på jobbet. Kommer gå åt skogen första dagarna men det har cheferna räknat med hoppas jag iallafall, helt omöjligt att man ska kunna ALLT efter en vecka. Nu ska jag kolla igenom papprena och sen byta om till träningskläder. Ha en bra måndag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0