Måndag 8 Oktober

Gomorgon gomorgon! Har precis ätit upp havregrynsgröten och sitter och ser på nyhetsmorgon. Idag är det en grå, trist och regningdag och det har det varit i typ en vecka snart, jag är lite less. Känner även för att springa ute men inte när det regnar så mycket det kan göra endel stunder så jag laddar upp inför att fara på 360, dock blir det löpning där och magövningar men endå inte samma sak som ute. Nu är jag inne på vecka 2 av 4, ska strax skriva ett inlägg om hur det går och sådär. Mina vardagar ser likadana ut: vakna, frukost, träna, duscha, lunch, jobb, mysa, sova, 4 av 7 dagar men det gör inte mig nåt, en fredag ska jag SOVA ut, hehe.
 
Just ja, i helgen har jag haft problem med ögat för jag har haft en vagel där och gud vad det gjorde ont men igår kväll märkte jag att den äntligen har försvunnit, tack och lov. Aja, hoppas ni får en bra start på veckan! ♥
Nyårsafton i Hemavan 2011/2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0