Sängläge

Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag iallafall haft. Träningen gick suveränt trots att jag var tröttare än tröttast då jag for till gymmet, nu taggar jag redan inför imorgon och hoppas att jag känner detsamma imorgon på morgonen också, återstår att se. Har precis ätit en banan och ska strax gå och lägga mig. Idag började vi sälja och det gick väl sådär, men det är så det ska gå första dagarna också.
 
Tänkte bara slänga in ett inlägg, Simon sitter snart med huggtänderna framme för han vill ha datorn och se nån serie. Kan säga att jag inte ha sett ett enda avsnitt av typ 2 and a half men eller nåt annat, den enda serien jag har följt är One tree hill. Det här med att mysa-se-serier-kvällar kan han glömma, haha! Sovgott ♥
Från personalfesten i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0