Vecka 1

Nu har det gått en vecka med det här "nyttiga" livet, och det har gått över förväntningarna bra. Dock är det lite jobbigt att jag bara kan träna på morgonen måndag-torsdag men det är bara att bita ihop och gå och lägga sig i tid. Måndag - torsdag så åt jag havregrynsgröt till frukost och äggmackor till lunch och sen inga kolhydrater mer på hela dagen men sen när det kom till helgen så blev det lite mer kolhyrater till middagen också men fastän man äter nyttigt så måste man få äta litegrann nångång. Istället för godis så åt jag kvarg på kvällen.
 
Sen såklart när man ska äta strikt och inte dricka alkohol så är det mycket som händer, i fredags hade vi som jag har berättat jobbfest, i lördags var jag bjuden på födelsedagsfest och igår söndag var jag på födelsedagskalas. Det blev ingen alkohol för mig och ingen tårta heller men trevligt hade jag iallafall. Träningen då? Jo den har gått bra men har nu kommit fram till att jag måste köra lite mer styrka för att kunna forma kroppen så som jag vill, kondition räcker inte i längden för jag vill ha lite muskler också men jag är så dålig på att gymma själv och har tappat motivationen ang det, kommer köra litegrann iallafall.
 
Måndag  - Löpning på band 5 km + styrka för mage, rygg och lite ben
Tisdag    - Löpning utomhus 5 km + function 45 min
Onsdag  - Löpning utomhus 7 km + magövningar hemma
Torsdag - Löpning på band 5 km + barbell 45 min
Fredag  - Core 30 min + Crosstrainer 40 min, trampmaskin 10 min
Lördag  - Morgon PW 7 km
Söndag - Core 30 min + NTC 55 min
 
Nu kör vi igång med vecka 2 av 4, let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0