Vecka 3

Hade totalt glömt bort förra veckans träning, att lägga upp den så här kommer den, väldigt lik föregående vecka men inte lätt att matcha in med pass när man jobbar så som jag gör.
 
Måndag  - Löpning 1 mil + olika plankövningar
Tisdag     - Morgon PW 7 km + function 45 min
Onsdag   - 5 km intervallöpning + Burn ap på NTC appen
Torsdag   - 5 km löpning + barbell 45 min
Fredag    - Core 30 min + Spinning 45 min
Lördag    - Morgon PW 7 km
Söndag   - Core 30 min + NTC 55 min
 
Den här veckan gick bra och på söndag/måndag visar jag den sista veckan, vecka 4. I helgen kommer jag troligen fuska lite, ska nämligen till Umeå och hälsa på Simons kompis och kommer därför dricka lite vin men inget annat kommer slinka ner. Ska bli mycket trevligt! Men trots att de här 4 veckorna tar slut så kommer jag fortfarande äta häslosamt och sen kommer Simn jobba samma tider som mig = han ska puscha på mig, ska man bli fin får man lida pin....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0