Lördag 29 September

Härliga lördag! Sitter nu vid köksbordet med en alldelens för varm kaffekopp och ska snart kila iväg och jobba på JC. Är inte så speciellt taggad just nu men bara om det är mycket folk så ska det nog gå an, är jätte trött i huvudet och trött i kroppen. Ställde väckaklockan på halv 7 men jag orkade verkligen inte gå ut och gå, kände att det var dax för min kropp att vila, har inte vilat på typ 2 veckor. Så imorgon och idag blir två välbehövliga vilodagar.
 
Igår hann jag inte blogga, hade saker att göra från 06,30 till jag somnade vid 00.00. Började med en morgon pw, jobbade, käkade lunch med jobbet, stannade kvar på jobbet och såg över det jag behövde plugga mer på, shoppade med Sanna & Josse, for på core på 360, sen började jag om att jobba klockan 18.00-21.00 fast då var det på JC, sen hem för tacomiddag och mys med Simon, Fellan och Rebecka. En kanon fredag!
 
Nä nu ska kaffet drickas upp och jobb till 15-16 tiden nångång, ikväll vankas jobbfest och jag börjar bli mer och mer taggad! Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0