Måndag 24 September

Måndag. Ny vecka och nya möjligheter brukar man väl säga? Och det passar väl rätt bra in på mig nu, börjar känna att nervositeten stiger mer och mer men det ska nog gå bra och såklart känns det roligt att lära sig nya saker och utvecklas både inom jobb och person. Har precis ätit frukost som i vanlig ordning, fiberhavregrynsgröt med vindruvor (ja, det är väldigt gott med vindruvor i gröten, rekomenderas!). Om en timme ska jag ut och löpa, får se hur det känns i benen efter att jag har tränat rätt hårt sen i torsdags och mina ben behöver nog vila litegrann men får bli en runda på 5,6 eller 7 km.
 
Ikväll kommer även Moa hem från Sundsvall och nu alla vi tjejer samlade i Skellefteå vilket var en månad sen sist, vi som är vana att alla ska vara hemma och vi ska ha alla nära till hands, men i och med att vissa flyttar och jobbar och pluggar så blir det lätt så. Så ikväll efter jobbet hoppas jag att jag ska få träffa henne och resten av tjejerna en snabbis.
 
Ny vecka & nya möjligheter, nu kör vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0