Söndag 23 September

Godmorgon! Eller godmorgon och gomorgon, inte direkt morgon längre. Idag har jag sovit ut och känner mig riktigt utvilad, blev att jag, Simon och Jens bara hyrde en film efter middagen på Bishops Arms med mamma och pappa. Vem tror ni somnar? Jo jag såklart, det där med film och ligga i en skön soffa har aldrig varit min starka sida. Har precis städat till lite i lägenheten och tagit några foton så ni ska få se hur vi bor här på Älvsbacka. Vi bor i en trea på 76 kvm, alltså riktigt stort att flytta till från att ha bott hemma, svårt att fylla ut alla utrymmen men sakta men säkert har vi fått någolunda fint. Det tredje rummet är hänga-svettiga-tränings-kläder-rum + en säng, där har vi inte brytt oss så mycket och därför har jag inte heller tagit kort på det, skulle bli en chock för det är lite utav ett bombnedslag, hehe.
 
Ska nu äta lunch och sen ska vi ut på en powerwalk, ikväll väntar ett stenhårt NTCpass, just det passet men den instruktören liknar ett fyspass på en hockeyträning, Simon sa till och med att han tyckte det var värre än så. Sist höll jag på att spy, förklarar en hel del? Hoppas ni får en bra söndag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0