Tisdag 25 September

Godmorgon! SItter med gröten i högst hugg och försöker vara så snabb som möjligt. Har sovit jätte bra i natt och mår väldigt bra efter en morgon pw på 7 km, alldelens lagomt långt. Simon for just iväg till jobbet han har börjat vara vikarie på dages, fritids och låg-mellanstadiet, blev som en spännande vecka för båda oss denna vecka. Idag jobbar jag 9.00-17.00 så ikväll ska jag vara med tjejerna och säga hejdå åt dom, då ena halvan åker till London i 9 dagar och den andra till Sundsvall.
 
Nu ska jag snabba mig, ska förbi ICA innan jobbet och hämta ut mina skor som jag har beställt. Äntligen slipper jag frysa om fötterna. Ha en fin tisdag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0