Tonight

Nu är jag hemma och huvudet snurrar fortfarande. Det första intrycket av det nya jobbet, Vardia försäkringar, var väldigt bra. Verkar vara bra chefer, seriöst och bra arbetskamrater så just nu kan jag inte se något negativt i det hela förutom att det är jäkligt mycket att lära. Än är det bara dag 1 av 5 och jag har lärt mig många nya uttryck och saker bara idag, nu gäller det bara att det ska sitta i ryggmärgen. Intressant och kul!
 
Blev inget häng med tjejerna, dom var alla påväg hem. Imorgon blir det jobb 9.00-17.00 så jag kommer starta dagen med en morgonpromenad, perfekt! Nu ska jag istället mysa med Simon och se Ensam mamma söker och sådär, mysmåndag. Sen ska jag sova. Hoppas ni sen sover gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0