Torsdag 27 September

Goomorgon! Idag vaknade jag av en jätte konstig sak, det knackade på fönstret i typ 3 min och i och med att vi bor på högsta våningen så kunde det ju inte vara någon där, haha och rädd som jag var så vågade jag inte gå upp och kolla vad det var. Måste nog ha varit en fågel? Skitsamma... annars har jag sovit gott men är fortfarande lite trött. Här i Skellefteå ÖSER regnet ner = det blir ingen löptur ute. Ska strax cykla iväg till 360 för att löpa på löpbandet som var hur längesen som helst som jag gjorde, sen får vi se om jag ska köra lite mage också, beror på hur mycket tid jag har. Hade nämligen tänkt hinna en sväng på stan innan jag börjar jobbar 12.45, lönen har ju rullat in nu!
 
Känner mig ganska trött somsagt, måste vara all kaffe man dricker på jobbet för att försöka ha koncentrationen uppe. Nu somnar jag inte klockan 22.00 i soffan, haha. Ha en bra dag ute i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0