Utbildningsdag 2

Har varit väldigt dålig på att uppdatera idag och det kommer jag fortsätta vara, slänger bara in ett kort inlägg. Kan säga att det känns att man inte har pluggat på 2½ år, det är inte en enkel match att sitta still och fokusera och lyssna och verkligen ta in information. Sitter här nu hemma med en drös av papper, powerpointpresentationer och frågeblad, så ni vet vad jag gör ikväll. Avbröt vid 19.00 och for på 360, NTC med fokus styrketräning för att få upp koncentrationen igen. Utbildningen i övrigt går bra men det är massor att lära och än har det bara gått två dagar. Var till och med tvungen att ställa in att träffa tjejerna ikväll pga att jag måste komma igång med allt det här och som tur är så har dom överseende, det gäller att kämpa när man ska nå toppen! (;
 
Tur jag har min frågeman Simon vid min sida, han är som en uppslagsbok eller är det jag som väldigt osmart, hehe. Skämt åsido. Förövrigt så var mina skor som jag hade beställt för små, måste byta...sate. Ha en fin tisdagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0