Utbildningsdag 3

 Jag är helt slut i huvudet, jag vet inte hur många nya saker jag har lärt mig på dom där 3 dagarna. Nu ligger som allting bara och guppar i tankarna och det ska så småningom in i ryggmärgen, får smälta ner helt enkelt. Idag satt vi i 4 timmar vid datorn och läste och svarade på frågor, efter halva tiden så visste man knappt vad man läste eller vad man svarade på för det var SÅ mycket. Har sen jag kom hem suttit och läst ännu mer om försäkringar så min hjärna går på högvarv. Imorgon ska vi gå en säljarutbildning och det ska bli riktigt roligt! Sen ska jag någon gång bli försäkringsrådgivare som det så fint heter, längtar till den dagen då man kan allt!
 
Nu sitter jag och ser Filip&Fredrik med Simon, ska snart krypa i säng för imorgon väntar en exakt likadan dag som idag. Vakna > frukost > plugga > träna > lunch > jobb > hem. Skriver inte så roliga inlägg nu men ni får ha överseende, som sagt så har jag mycket att tänka på.
 
Hoppas ni sover gott, för det ska iallafall jag göra ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0