Utbildningsdag 4

Äntligen hemma i soffan och har precis avslutat att läsa om allt som har med att försäkringar att göra. Idag var det en spännande dag på jobbet, vi gjorde vårat första prov samtal, ringde till pappa och kollade hans försäkringar. Kan säga att det inte är lätt att komma ihåg allt och trots att vi typ timmen innan hade fått information om hur man ska sälja så var det svårare när man väl satt där, men det tar sig väl såsmåningom.
 
Hoppade in och jobbade på JC en snabbis i förmiddags också. Hann fara på 360 och löpa innan jag blev inringd så jag har haft fullt upp hela dagen. Blev att kika förbi i nån affär också och jag är så shoppingsugen, vill ha hur mycket som helst. Nu ska jag se på tv och sen sova i vanlig ordning, imorgon väntar ännu en lång dag men berättar mer om den imorgon. Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0