Måndag 12 Augusti

 Måndagens frukost: 250g kvarg 0,3%, lite Finax müsli, blåbär, vindruvor & russin

Godmorgon! Sitter här med frukosten i högsta hugg och är vaken en rätt bra tid för att vara ledig. Blev inte så sen kväll igår, såg en film och sen blev det bums i säng.Idag har jag en bra dag framför mig, ska strax åka och handla och ja, jag tycker det är kul att handla förutom att det kostar ganska mycket men när man inte behöver stressa för man ska iväg på någonting. Har kvar min träningsvärk i benen som heter duga men man har orsakat den själv så då får man skylla sig själv också. Blev ett rätt bra benpass i fredags, körde squats 10 set med 10 reps i varje med min kroppsvikt och 45 sek vila mellan setten, oj vad det tog bra! Sen dess har jag knappt kunnat gå. Blir att fara och sprinna efter 11.00 och jag kommer inte ihåg sist jag satt i spinningsalen men det blir nog kul. Sen blir det en massa småfix och även ett gympass ikväll, rygg & axlar tror jag det blir. Ska även försöka knåpa ihop ett blogginlägg om hur jag äter nu, för det har det blivit ändring på efter sommarens festligheter.
 
Nu ska jag äta upp och sen iväg, ha en fin måndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0