Molniga Onsdag

För en timme sen så hade jag absolut inte orken att dra mig till gymmet, kändes bara jobbigt och hade inte energin till det. Har nu legat i soffan med Allsång på Skansen i bakgrunden och läst peppande bloggar, druckigt kaffe och bara inte gjort mycket helt enkelt. Oj vad lite vila kan göra, nu är jag laddad som bara den. Har hunnit varit förbi min hyresvärd för lite planer och sen gått en skön promenad med P3 i lurarna. Känner en förkylning inom mig som har legat på i 4 dagar så ingen konditionträning har det blivit, bara styrka och promenader. Föresten vet ni, jag är taggad på hösten och vintern och nya utmaningar. Jag längtar till jul och alla dom mysiga kalla kvällarna då man bara behöver tända ljus och slå igång en bra film. Jag trivs med mitt liv så otroligt bra just nu. Alla som är omkring mig är guld värda! 
 
 
Nu ska jag cykla till gymmet och sen blir det att köpa BASILIKA och inte PERSILJA som jag hade köpt, tur man är bra på mat... kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0