Onsdag 14 Augusti

Onsdag. Kors i taket vad jag är duktig på att blogga när jag inte jobbar och inte gör så mycket annat än läser bloggar, tränar, lagar mat, ser tv och bara njuter av ledigheten. Jag är en sån människa som är så otroligt dålig på att inte göra någonting alls, ska ALLTID ha något att göra. Jag kan tillexempel inte ligga en hel dag i sängen bara för att det är skönt, om jag har festat så går jag endå upp 10.00 dagen efter i stortsätt. Så det här är nog bra, att inte göra så mycket mer än jag måste. 
 
Igår hade jag tänkt städa och tvätta men ingenting av det blev, blev istället att jag nästan bokade en resa till Stockholm den 25-27 Augusti, ska dock suga på karamellen lite till men det skulle vara skönt att fara och shoppa, äta god mat och strosa omkring. Sitter nu här hemma och dricker en proteinshake, har precis kommit hem från en löptur som gick sådär, löpningen kan inte gå bra alla dagar helt enkelt men jag tog mig igenom löprundan med tunga ben och det är huvudsaken. Påtal om protein så har jag nu beställt hem protein från Fitnessguru, jag är egentligen ingen som gillar att dricka proteinshakes men nu ska jag börja med det för jag är så dålig på att äta någonting efter träningspassen. Köpte 4 kg Whey 80 från Star Nutrition för mer än ett halvårsen och det är fortfarande inte slut och då har även Simon typ tagit hälften, så ändring på det!
 
Nu ska jag äta lunch, blir äggröra med keso och skinka ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0