Sommaren 2013

Nu är det över för mig, sommarschemat och oj vad tiden har gått fort. Jag kan säga att jag jobbar med världens bästa arbetskamrater och dom är guld värda. Det är rätt sjukt men väldigt bra när man längtar till att träffa alla när man varit ledig i 2 dagar och man kan prata om allt mellan himmel och jord. De allra flesta har jag kännt i 2½ år och det blir ju så att man vet väldigt mycket om varandra och det är så kul. Nu då? Jag hoppas jag får jobba så mycket som möjligt inom samma grupp annars har jag ingen aning om vad som händer (förutom min Engelska B kurs i höst...). Är sjukt sugen på att boka en resa till Thailand,USA, Malaysia eller någon annanstans efter jul, annars funderar jag på att kanske fara tillbaka till Hemavan för ännu en säsong för att försöka spara mer pengar för om 1 år lutar det åt att jag ska börja plugga. 
 
Nu är sommaren 2013 officielt slut känns det som och den har varit riktigt bra med värme, sol och vänner. De absolut bästa festkvällarna var Stadsfesten och LNLP, får glädjerus i hela kroppen och jag längtar sååå till nästa år. Men nu hoppas jag på en mysig höst med mysiga filmkvällar, långa höstpromenader och träning så det sjunger om det, jag ser framemot det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0