Söndag 18 Augusti

Mycket jobb i helgen vilket resulterade en väldigt dålig uppdatering på bloggen, men så är det ibland. Trots att jag har haft en jobbar helg så har den varit riktigt bra. På lördagen, på mina timmar mitt på dagen, intog jag och några vänner 360s spinningsal och körde ett pass, mina ben var redan döda innan passet och idag blev det en välbehövd vilodag. Det blev även en skön lördagkväll igår med hemmamys med Simon och En oväntad vänskap, börjar var bra iallafall sen somnade jag som vanligt efter halva filmen.

7.00-17.00 har jag jobbat idag, middag hos Simons föräldrar med året surströmming och firande av Simon syster Julia som har fyllt 19 år, så marrängtårta på det. Idag hade jag min icke-räkna-kalorier-dag (=har ätit vad jag känner för i lagom mängd) och vilodag så känner redan hur mycket energi jag har inför veckan, kommer vara härligt! Imorgon blir det åter till det vanliga, nu ska jag sova så jag orkar med ca 10 timmar på jobbet och hårdträning efter det, jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0