Tisdag 13 Augusti

Idag öser regnet ner, var kanske på tiden.Sommaren fick en otroligt bra start och sommaren fick ett otroligt bra slut. Den var så bra så att mina jordgubbsplantor dog, nu är dom bruna och torra trots att man vattnade dom varje dag. Dock är det väldigt varmt på balkongen som ligger i söderläge. Idag är det tisdag och somsagt en regnig sådan. Idag blir det som det ser ut just nu en ledig dag, men det kan vara skönt med några dagars ledighet för i helgen jobbar jag och istortsätt varje dag nästa vecka också så då kommer jag ha fullt upp och inte hinna träna tillexempel två gånger per dag och inte orken heller. Idag ska jag försöka få mig ut och löpa (när det inte regnar...) och sen bara ta det lugnt, kanske städa lite, kanske tvätta, laga någon god middag och sen avsluta med ett bröst och bicepspass med yoga på det. Känns skönt att jag har kommit igång med mitt normala liv där det inte är fest två gånger i veckan och snabbmat hit och dit, dock har jag haft otroligt kul men nu ska jag komma tillbaka igen där jag var i mitten var Juni. Nu ska jag iallafall göra kaffe, känns som det behövs nu när det är så mörkt ute.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0