Torsdag 15 Augusti

Trodde jag drömde när väckarklockan ringde, brukar ställa den trots att jag är ledig när jag går och lägger mig ganska tidigt annars sover jag för mycket och då blir jag bara för trött. Snoozade en gång och fick mig upp och har nu varit ute på en sakta och rätt så kort löptur. Sitter nu och äter gröt, har inte ätit det på hela veckan och jag var så sugen på det. För att få mer mat av de hela så tog jag kvarg med bär och en skvätt funlight i istället för mjölk, sen även banan och russin på. Idag ska jag inte träna något mer utan jag ska umgås med mamma på dagen, blir att åka en sväng på stan och sen har vi hejdå middag för Fellan på Olles som åker tillbaka till Norge på söndag, många av mina vänner bor inte kvar här efter sommaren men förhoppningsvis kommer min fin fina vän hem igen, iiiih! Blir så glad av bara tanken!!
 
Nu ska jag hoppa i duschen ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0