Träningsglädje

Nu blir det mycket träningssnack här men jag är så peppad för hösten. For hem från 360 ikväll med ett leende på läpparna efter ett bodypump pass med JennyFa, riktigt duktig är hon, det är så himla kul att vara med på hennes pass och det blir verkligen träningsglädje! Sen en annan sak är att jag har inte varit på bodypump sen i slutet av April och endå gick det så bra, borde fara på det en gång i veckan så man får lite uttåliga muskler också. Körde på samma vikter som jag körde med för ett år sedan då jag istortsätt bara gick på det och det roliga är att jag kände att jag kunde ha tagit mer på tillexempel ben, bröst, rygg och eventuellt bicepslåtarna. Helt enkelt så går det bra nu, jäkligt bra. Hoppas bara detta håller i sig! 
 
Nu blir det en kväll framför TV dock är sommartv den sämsta. 
 
 

Kommentarer
jennyfa skrev 2013-08-15 @ 19:49:19

Tack själv, jättekul att du kom! :D
Asså Rebecka nu kööör vi! Den här hösten ska bli fitnesshösten nummer ett asså! Är så sjukt peppad! :D
Svar: Det kommer den absolut att bli! Wihooo :D
Rebecka Lindgren


URL: http://jennyfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0