Effektiv morgon

 
Oj vad jag har varit effektiv idag! har skrivit en matlista på allt som ska handlas och det blev en massa bra saker men jag vet att om jag tar med Simon till affären så kommer det ena och det andra att hamna i vagnen, speciellt "tag 3 betala för 2" produkter, där vi knappt hinner använda den andra innan den är för gammal.. Sen har jag varit ute och löpt en 6 km runda, halva i motvind och blötsnö, stått mina 5 minutrar i plankan, packat ihop typ alla mina saker där häften av grejerna ligger utanför mitt rum pga att det är så litet. Nu ska jag strax hoppa i duschen, äta lunch (kycklingsallad) och dammsuga det här krypinnet sen ska jag göra absolut ingenting, det låter inte helt fel va? 
 
 

Kommentarer
MAGGAN skrev 2013-02-28 @ 12:43:13

om du klarar av att göra absolut ingenting resten av dagen så ska jag springa en mil imorgon.
Svar: Hahaha inget till klockan 16;)!
Rebecka Lindgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0