Fredag 15 Februari

Nu är jag äntligen uppe i Hemavan och har även redan börjat jobba. Känns som vanligt att vara tillbaka, känns som jag har varit här hela tiden haha. Har även tagit mitt första åk och det gick sämst och jag var så arg så det slutade med att jag åkte hem, envis och otålig är nog vad jag är. Får väl ta nya tag nån annan dag då jag inte jobbar. Jag har precis ätit fläskfilé med sallad och keso till middag, riktigt gott!! imorgon kommer Sanna och Petra hit så det ska bli kul, blir nog lite melllmys imorgon och sen på söndag är det personalfest. Har förövrigt redan bränt mig i ansiktet efter första dagen på jobbet, vill bli brun nu Istället. 
 
Nu väntar vi på Jimmy sen blir det att se på någon film och sen står jobb, träning och somsagt mellomys på schemat (: hoppas ni får en mysig fredagskväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0