Måndag 18 Februari

Ledig idag! Dock sov jag inte längre än grabbarna gjorde men låg i sängen ett tag. Igår var det lite festligheter på centrum men jag drack typ bara 1-2 glas vin, är inte ens lite sugen på alkohol just nu och känner att jag vill fokusera på träningen och nå mina mål helt enkelt. Tog mig ut på en löparruna igår och sen hade killarna lagat faijtas, gött gött! Petra och Sanna har nu även kommit hit så blir att föröka få ut dom på kvällstidningen ikväll. Strax ska jag åka till Tärnaby och köpa gymkort och sen även handla lite mat så jag ska laga matlådor idag eller imorgon. En sväng på simhallen ska jag också hinna med innan alla norrmän kommer dit efter deras skiddag. Just ja! Plankutmaningen går kanon, nu kör vi igång vecka 2! 
 
Längtar så sjukt mycket tills det börjar bli sol och varmt så man blir lite brun hehe. Nä nu ska jag starta vofflan och åka iväg, ha en fin måndag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0